2016/11/11

LOVELY: K-lips

 
Hej Kochani, po przerwie wracam do Was z nową recenzją - ale nie modową tylko z działu beauty, takie posty będą się teraz pojawiać trochę częściej :) Co prawda z wiekiem przywiązuje coraz większą uwagę co do makijażu, ale i tak najczęściej szukam idealnego koloru na usta. Wypróbowałam dosyć sporo, natomiast żadna nie spełniała moich oczekiwań. Wszystkie które kupowałam (matowe) szybko się zmywały i dość mocno wysuszały usta. Pomadki  z Lovely K*lips są w świetnych kolorach, każdy znajdzie coś dla siebie. Z tej serii kupiłam dwa rodzaje, ale bardziej przypadł mi do gustu NATURAL BEAUTY, który noszę na co dzień. LOVELY LIPS jest to intensywny, matowy, brudny róż-idealny na wieczór. Każda z pomadek jest lekkiej konsystencji i dobrze się rozprowadza. W zestawie dołączona jest kredka w tym samym kolorze, którą można idealnie wykończyć usta. Mam nadzieję, że dział beauty się Wam spodoba.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram