2016/08/30

SATIN BOMBER/ANIMAL ADIDAS/ZARA DRESS


   
 Kochani! Jesień zbliża się wielkimi krokami, w związku z tym przygotowałam stylizację z mega hitem! ---> satynowy bomber z wielkim napisem z tyłu. Można znaleźć w większości sieciówek(ZARA, STRADIVARIUS, TOPSHOP).  Sukienka z odkrytymi ramionami jest z Zary, którą połączyłam z paskiem(często można zobaczyć w stylizacjach Kendall Jenner). Dopełnieniem stylizacji są czerwone Adidasy ze zwierzęcym motywem, oraz kocie, lustrzane okulary. Jak się podoba ?

sukienka ZARA /pasek STRADIVARIUS/buty ADIDAS/bomber ZARA

7 komentarzy:

  1. Boskie okulary ! A co do stylizacji to bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylówka <3 Bardzo ładne okulary.
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupelnie nie w moim stylu, ale podobaja mi sie adidasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i fajny blog :-)Pozdrawiam i zapraszam do mni ena małe co nieco :-) http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram